Kárfelvétel

A Postaflotta Kft. kárfelvételi Irodáját 2004 óta működteti a Magyar Posta Biztosító Zrt., később az Allianz Hungária Zrt. és a Generali Zrt. biztosítótársaságok végzik a kárfelvételeket Budapest, Debrecen, Miskolc és Eger vonzáskörzetében. Elkészíti szakvéleményeit, melyet elektronikus úton továbbít a biztosító társaságok részére. Igény esetén teljes körű biztosítási szolgáltatást és ügyintézést biztosít ügyfelei számára.


Szükséges okmányok

A kárrendezéshez szükséges okmányok:

  • Baleseti bejelentő nyomtatvány (kék-sárga) egy eredeti példánya* – mindkét fél által kitöltve és aláírva, vagy
  • ha rendőri intézkedés történt, akkor a Rendőrségtől kapott eredeti papírok
  • Ha az eredeti példányt a biztosítónál már leadta, akkor legalább másolat, ebben az esetben a fedezet igazolás során ezt jelezni kell.
  • Kárbejelentő nyomtatvány (minden esetben ki kell tölteni)
  • Az ÁFA nyilatkozat részt (cég esetén bélyegzővel, adószámmal), valamint az átutalási számlaszámot meg kell adni.
  • Fénymásolat a jogosítvány -, forgalmi engedély -törzskönyv minden oldaláról
  • Flottakezelt, tartós bérletben lévő, hitellel terhelt gépjármű esetén a flottakezelő, hitelező cég meghatalmazása, mely a kárösszeg felvételére is jogosít, valamint a hitelező cég aláírási címpéldányának másolata.

A szemle során kárszakértőink teljes körű felvilágosítást, tájékoztatást adnak arról, hogy milyen további dokumentumok szükségesek még a kárrendezéséhez. A gyors kárrendezés érdekében a fenti iratokat, okmányokat kérjük minél előbb rendelkezésre bocsátani.

A letölthető dokumentumokat megtalálhatja weboldalunkon.


Partnereink

© 2015 Postaauto.hu - Minden jog fenntartva Vállalási szabályzatPanaszkezelésAdatkezelési tájékoztató
X-Meditor Kft.