A Postaflotta Kft. kárfelvételi Irodáját 2004 óta működteti a Magyar Posta Biztosító Zrt., később az Allianz Hungária Zrt. és a Generali Zrt. biztosítótársaságok végzik a kárfelvételeket Budapest, Debrecen, Miskolc és Eger vonzáskörzetében. Elkészíti szakvéleményeit, melyet elektronikus úton továbbít a biztosító társaságok részére. Igény esetén teljes körű biztosítási szolgáltatást és ügyintézést biztosít ügyfelei számára.
Kárrendezési lehetőségek:
1. Számlás kárrendezés: a szakértőink által készített - és Önnek átadott - kárfelvételi jegyzőkönyvvel és kalkulációval felkeresheti az Ön által kiválasztott javítóműhelyt. Az elvégzett javítás után a műhely által kiállított számlát kérjük eljuttatni kárszakértőkhöz, aki a káranyaghoz csatolással elindítja a kifizetési folyamatot. A kifizetést a nyilatkozata alapján a javító, vagy Ön kapja meg közvetlenül.
2. Számla nélküli kárrendezés: amennyiben Ön elfogadja a szakértő által kiszámolt javítási összeget és a javításról nem kíván számlát benyújtani, akkor erről írásos nyilatkozatot kell kitöltenie, melyet a káranyaghoz csatolunk. A nyomtatvány letölthető a Letölthető információk résznél
3. Totálkár: sérült gépjárművének értékelését eljuttatjuk a biztosító-társaság számára. A kár összegére vonatkozó információt kizárólag a biztosító-társaságok nyújtanak. A totálkár során a biztosító a kárkori értéket és a roncs értékét veszi figyelembe.
Amennyiben a javítás vagy megbontás során olyan sérülésekre derül fény, melyek a kárfelvételkor nem voltak láthatóak pótszemlét kell igényelni. Ilyen irányú igényét a javító a lenti telefonszámokon a területileg illetékes kárszakértő fel, illetve a biztosítóhoz történő bejelentés útján teheti meg. A pótszemle elmulasztásából származó hátrányok nem háríthatóak át a biztosító társaságokra.